Weekend z Fiatem 500C

E-mail o wygranej czytałam chyba z dziesięć razy. Gdyż konkursowe zdjęcie wysłałam jak zwykle, bez większego spinania się. Jednak tym razem zdobyłam główną nagrodę, czyli dla tych co nie śledzą mojego fan page'a, kartę podarunkową do Sephory na 500 złotych (już wykorzystana!) i Fiata 500 na wybrany weekend. Spostrzegawcze osoby zauważyły już pewnie, że w tytule widnieje dodatkowa literka "C". Taka mała literka, a takie pozytywne zaskoczenie. Otrzymałam model z otwieranym dachem! Idealny na ten gorący czas!
Pokaże Wam zdjęcia, które udało mi się dziś zrobić. Bez nowego zestawu/stylizacji nie mogło się obyć i w tym wypadku autko jest tylko tłem. Tutaj wszystko zaczęło się od topu z fajnym wzorem, który wypatrzyłam pośród sterty wieszaków. Dawno czaiłam się na coś komiksowego. Choć do przymierzalni początkowo zabrałam spodenki z wysokim stanem do zestawu to zdecydowanie lepsza okazała się spódniczka, którą tego dnia miałam na sobie. Odpowiednio zakrywa pępek i zgrywa się kolorystycznie. Do tego nowe szpilki, które już czuję, że będą tutaj częstym gościem!
















(shoes - zara, skirt - choies, top - new yorker) 

20 komentarzy:

  1. skąd okulary ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała stylizacja, cudowne kolory ! wyglądasz powalająco ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing look! Love it :)

    Wanna follow each other?

    dare 2 wear by KATY MAGE

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia!!
    a na jakiej uczelni studiujesz? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. autko jest rewelacyjne ! i Ty wyglądasz czarująco :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze nic tylko pogratulować wygranej! Masz szczęście!! Autko prezentuje się super, a Twój nowy zestaw chyba jeszcze bardziej!
    pozdrawiam
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. te fiaty są śliczne <3

    ps. a u mnie? SILVER SNAKE na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku ale Ci zazdroszczę! Masz niesamowite szczęście :D Prezentujesz się genialnie przy tym autku, straasznie podobaja mi się okulary.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zestawienie! wszystko świetne ze sobą współgra!
    spódniczka jest urocza *.*

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna ! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, mega zazdro kochana :) nie często zdarzają się takie okazje, by wygrać takie świetne autko na weekend :) takie typowo kobiece jest, wspaniałe! :)
    A ten topik też mierzyłam w New Yorkerze, byłam nim zafascynowana, świetnie leżał, ale w końcu zaczęłam się zastanawiać do czego ja go założę, czy mi jeszcze wypada, kiedy ja będę w nim chodzić i nie wzięłam :/ grrrrrrrrrrr i teraz mega żałuję, bo już na którymś blogu go widziałam i aż żal cztery litery mi ściskał :(
    Wspaniale wyglądasz kochana!! :)
    pozdraiwam, Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się okulary. Przy czym oczywiście jesteś śliczna i ta spódnica leży na Tobie perfekcyjnie.
    Świetne pierwsze zdjęcie z kierownicą. Widać profesjonalizm.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym mieć kiedyś takie "tło" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. very nice outfit! love that shade of blue and pretty pictures, the colors look fantastic

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.