Historia wysokiego stanu cz. II

W ostatnim poście zachwycałam się moimi spodniami z wysokim stanem. Nie zabrzmi to skromnie, ale ze szpilkami wyglądały świetnie. A co z codziennymi zestawami, kiedy czeka na nas wycieczka po mieście? To był własnie taki dzień, dodatkowo początkowo z opadami deszczu, dlatego zdecydowałam się na parkę. Jednocześnie termometr wskazywała dwadzieścia jeden kresek. Musiałam założyć coś przewiewnego i tak powstał ten zupełnie nieplanowany zestaw. Stary koronkowy top przeżywa swoje drugie życie i w końcu te stosy krótki bluzeczek przydają się do coś więcej.













18 komentarzy:

  1. świetna kurteczka;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/08/witajcie-mam-dzis-dla-was-przeglad.html będę bardzo wdzięczna !:)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia!

    Pozdrawiamy z Maleństwem! :)
    zyciewmegapikselach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka fajna stylizacja :)
    podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, bardzo lubię takoe połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarne rurki chyba ze wszystkim będą wyglądać dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te spodnie i top to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  7. meega ! a buty są świetne :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jak pięknie ! wszystko idealnie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko jest wprost idealne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta koronkowa bluzeczka jest niesamowita. Spodnie z wysokim stanem zawsze nie zawodne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałaś, że zdjęcie Twoich paznokci jest w najnowszym Joy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nikt się ze mną nie kontaktował :)

      Usuń
  12. Piękna parka ,Twoja figura jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  13. przypominasz mi tutaj jedną z sióstr Haim :) piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy zestaw:) ale chyba bym się nie odważyła ubrać takiej bluzy ;D ps w wolnej chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. podkreślasz czymś brwi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak podkreślam cieniem lub żelem zagęszczającym Benefit. Pisałam o tym w poprzednim poście - http://fashionsblackmail.blogspot.com/2014/08/co-kupiam-za-bon-do-sephory.html

      Usuń
  16. Piękne czerwone usteczka, mniam.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.