Historia wyższego stanu

Lakier schnie na paznokciach, można zacząć pisać post. Jak na studentkę dziennikarstwa przystało zaczynam lubić wymyślanie przewrotnych tytułów do moich wpisów. Zatem dziś nie będzie o szlacheckich ubraniach rodem ze średniowiecza. Tylko o czarnych rurkach z wysokim stanem pasa, których szukałam kilka miesięcy. Moda na dawne kroje spodni pojawiła się w tym sezonie. Szorty takie już mam, a teraz zamarzyłam sobie też dłuższą wersję. Przymiarkom nie było końca, bo te za szerokie albo za krótkie. Większość nie wyglądała też dobrze w biodrach, a już myślałam, że jestem szczupła. Kiedy to przypadkiem na wyprzedażach zaciągnęłam tę parę do przymierzalni i okazały się takie w sam raz... bez wad. Chociaż noszę je często do płaskich butów, najlepiej wyglądają jednak ze szpilkami. I oto taki zestaw : )










(top - h&m, pants - river island, bag - mohito, shoes - zara)

18 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentujesz! ♥ :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio bardzo polubiłam się ze spódnicami i spodniami z wyższym stanem :)
    Świetny zestaw, niby prosty jednak modny i stylowy :) Torebka super ożywia całość, w życiu bym nie pomyślała, że bordowy będzie tak fajnie się uzupełniał z pudrowym różem, a tu proszę... wszystko hula i gra :)
    miłego dnia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną stylizacja i pięknie wygladasz
    :-) a mogę zapytac jakim aparatem robisz (robia ci) zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie bo jest prosto kobieco i z klasa;]

    pozdrawiam natalia z bloga
    www.nattalja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a moim zdaniem wysoki stan modny jest już od kilku lat - i nawet w "oficjalnym obiegu" sporo go było :)
    w tym roku po prostu masowo zaatakował ulice, dlatego tak go widać ;)

    w każdym razie - Twój zestaw jest świetny!
    wszystko tu jest dopracowane, wszystko do siebie pasuje, a Ty jesteś przezgrabna w tych spodniach!

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadza się :) Dziękuje, tak bardzo mnie to cieszy :*

      Usuń
  8. warszawska wieśniarka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam warszawska... bardziej tomaszowska ;)

      Usuń
  9. Świetny zestaw! Też marzą mi się rurki z wysokim stanem, ale musiałabym mieć takie nogi jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. według mnie jeden z lepszych zestawów tutaj !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super! dla mnie biodrówki mogłyby nie istnieć. Nic tak nie wydłuża nóg jak spodnie z wysokim stanem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja swoje czarne rurki z wysokim stanem kupiłam dwa lata temu w sh. Niestety ich czas świetności minął, ale ciągle nie mogę się z tym pogodzić ;)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.