MY LIFE

Wbrew pozorom dzisiejszy post nie będzie o moim życiu. Teraz wszyscy przewijamy śmiało w dół i wszystko jasne. T-shirt, o którym będzie mowa wpadł mi w oko z dwóch powodów. Koloru bladoróżowego i ciekawego nadruku. Takich rzeczy jest niewiele w mojej szafie. Dodatki to już prostsza sprawa. Idealny do różu byłby kolor szary, ale jak się okazało nic takiego jeszcze nie mam. Postawiłam na czerń i można było iść na spacer.

Ps. Tak bardzo nie lubię siebie w kucyku... nigdy więcej!







(shoes - sh, shorts - ny, t-shirt - here, bag - here, jacket - romwe)

19 komentarzy:

  1. mam pytanie - jeśli układasz włosy tak jak na profilowym (prawa strona bloga) to używasz lokówki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, podkręcam używając prostownicy :)

      Usuń
    2. a mogłabyś jakoś to wytłumaczyć/pokazać w filmiku?:D strasznie mi zależy :)

      Usuń
    3. Chętnie bym nagrała, ale teraz nie mam czym :) Filmiki z tutorialem o kręceniu włosów prostownicą już są na yt. Mój sposób jest tylko na tyle inny, że wywijam do zewnątrz trzy pierwsze pasma włosów, a potem lekko roztrzepuje, żeby nie były takie idealne.

      Usuń
    4. ok, dziekuje za odpowiedz! :)

      Usuń
  2. wlasnie bardzo ladnie CI w kucyku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko dlatego, że wybrałam najlepsze zdjęcia :D

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz! ;)) Tak jak moje poprzedniczki, potwierdzę- kucyk to coś dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czadowy jest ten t-shirt,z całą pewnością odzwierciedla moje zagmatwane życie, z chęcią sama bym sobie taki sprawiła :P hehe
    I świetny zestaw, luz i wygoda, jednak wciąż modnie i stylowo :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz świetnie, bluzka jest cudowna. i zgadzam się z dziewczynami cudownie Ci w kucyku <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdanie fajnie wyglądasz w kucyku :)
    wakacje spędzasz w Warszawie czy Tomaszowie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Trochę tu, trochę tu :)

      Usuń
  7. Ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam ten t-shirt:) świetny zestaw!

    bardzo ładnie Ci w kucyku, chociaż...ja też nie lubię w nim chodzić, więc Cię rozumiem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw, swietna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobieto żartujesz ?!
    Już po obejrzeniu pierwszego zdjęcia wiedziałam co Ci napiszę w komentarzu: ślicznie wyglądasz w kucyku !!! I nie wiem, kto Ci naopowiadał takich bzdur, że brzydko, zmień lustro, bo Twoje kłamie ;) , serio, serio ładnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.