Girl in sneakers

Lubicie wyglądać dziewczęco i nosić spódniczki, a jednocześnie cenicie sobie wygodę? Ten zestaw jest właśnie dla Was! Dziś nie kombinuje z kolorami, ale łączę dwa pozornie niepasujące do siebie elementy. Buty sportowe, sneakers'y czy kiksy (nieważne jak je nazwiemy) królują w tym sezonie i wszyscy zgodnie je pokochaliśmy.
Ja nad swoimi zastanawiałam się już długi czas. W czerwcu zamówiłam Roshe run'y, ale w magazynie sklepu internetowego zabrakło mojego rozmiaru i teraz nawet się z tego cieszę. Gdyż butki te stały się wszechobecne. Moje adidasy zx 500 2.0 są do nich podobne, ale jakoś bardziej mi się spodobały. Nocny zakup po czterech dniach był już u mnie i od razu zabrałam go na spacer. Do tego biała spódniczka i ramoneska, którą miałam na sobie sto razy,a trzyma się świetnie i nadal robi wrażenie (mimo tego, że pochodzi z azjatyckiego sklepu Romwe).










21 komentarzy:

  1. a spodnica skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://preska24.pl/home/zakupy/kobieta/spodnice/spodnica-3-kontrafaldy-bialy-detail :)

      Usuń
  2. czadowa stylizacja! dziewczeco, na luzie, stylowo!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko i na luzie, tak lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz kochana :) Buciki cudowne <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale przytyłaś ;oo

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw,bardzo podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze szpilkami byłoby zbyt banalne i oczywiste, a tu proszę.... takie niebanalne połączenie i wyszło czadowo!!! :)
    Mocno i z charrakterem :) absolutnie moje klimaty :)
    Świetnie wyglądasz kochana :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość wygląda świetnie! Fajne te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. połączenia butów sportowych i sukienek są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz:0 Wszystko mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the jacket!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie ten wybór jest udany dlatego że są nawet bardziej oryginalne :) Stylizacja świetnie zgrana black&white chociaż już uniwersalne połączenie to i tak zawsze wygląda nie powtarzalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.