Rotten green and oversize

Podtrzymujemy i reaktywujemy trendy. Jakie? Dziś zgniła zieleń i oversize, które już nie raz gościły w naszych szafach. Teraz na nowy sezon pokazują je Peter Som, Geg Lauren czy Marc Jacobs. Ja swoja koszulę znalazłam w lumpeksie za grosze. Dzięki jej długości mogłaby być nawet sukienka, ale ja wciągam ją sobie z przodu do szortów, jak na zdjęciach. Reszta jest czarna, bo w takich połączeniach czuję się najlepiej. Dodatkowo sezon kapeluszowy uważam za otwarty!












15 komentarzy:

  1. Butki są świetne, mam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look, koszula jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, szczególnie podobaja mi się buty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie! Ten kapelusz jest cudowny, no i piękne okularki. Całość na szóstkę plus!:)

    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgniła zielen to zdecydowanie jedenz kolorów obowiązkowych jesienią. Swietnie wyglądasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkąd przefarbowałam włosy na rudo, bardzo polubiłam się z wszelkimi zieleniami :)
    ŚWietny zestaw, prosty, jednak mega stylowy i przede wszystkim nie przekombinowany :)
    pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful, I like your green one, very nice.
    http://www.bydress.com/celebrity-dresses-c-8_56.html

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, naprawdę dobry outfit!
    całość jak najbardziej na TAK :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.