Grey sweater

Jesień za mną, a zimne barwy na mnie. Dziś główną gwiazdą jest szary sweter, który wybrałam podczas ostatnich zakupów, dzięki uprzejmości C&A. Mimo tego, że w szafie czekają trzy w tej samej barwie, to ten urzekł mnie swoim splotem. Jego kolor postanowiłam podkreślić mocniejszym w postaci spódniczki. Długo już marzyło mi się takie połączenie. Do mojej idealnej wersji brakuje tylko porządnego naszyjnika w rozmiarze XXL.










(sweater - c&a, skirt - choies, shoes - sequin, bag - persunmall, necklace - nn)

14 komentarzy:

  1. super wyglądasz i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo czyżby Plac Grzybowski? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wlasnie sie dzis zastanawialam nad kupnem szarego sweterka na jesien i zime , Twoj zestaw mnie przekonał ;)
    swietne polaczenie szarego i niebieskiego!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny sweter, u mnie dziś też sweter znaleziony w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie, jestem zachwycona cudowną spódnicą
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Duże naszyjniki fantastycznie wyglądają na swetrach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja i wspaniałe zdjęcia, aż miło popatrzeć:)

    +Dzięki za wzięcie udziału w konkursie, pamiętaj proszę o spełnieniu wszystkich warunków opisanych w poście:
    http://www.anetaaneta.pl/2014/10/giveaway-wygraj-kardigan-z-oasapcom-win.html
    pozdrawiam <3
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz bardzo naturalnie i dziewczęco :) a stylizacja extra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kobalt+ szary to jedno z najlepszych połączeń dla koloru szarego.
    Wyglądasz perfekcyjnie <3

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.