Moi ulubieńcy z Promod

Mój organizm w sposób "nadzwyczajny" broni się przed zimnem, panującym obecnie na zewnątrz. Otóż znowu sobie zachorowałam i kilka dni spędzę w domku. Mimo tego, że przedwczoraj wyciągnęłam z czeluści szafy zimowy płaszcz i czapkę. Muszę przyznać - takie zestawy są dla mnie naprawdę frapujące, ale pamiętajcie o jednym. Kiedy nie mamy kasy na nowy płaszcz, łatwo możemy coś zmienić, dzięki dodatkom. Polujcie w sklepach i secondhand'ach na nowe szaliki, rękawiczki i czapki! Ja swoje zakupy mam dopiero w planach. Dlatego z braku czasu przeglądam wiele sklepów internetowych. Jednym z nich był Promod. Tam też znalazłam kilka interesujących rzeczy, więc stworzyłam z nich zestaw. Teraz tylko dodałabym do niego jakieś grube futerko. Mój must have!

 ALL FROM PROMOD.PL

6 komentarzy:

  1. ja dołożyłabym jeszcze szal w modną kratę. sprawdza się w wielu połączeniach :)

    jesienne stylizacje z muchą w roli głównej
    http://projektmuchaa.blogspot.com/
    ZAPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń
  2. yaaaaaaaay!
    chcę te botki i torebkę!
    idealne!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne botki :) ostatnio tam bylam i mieli super promocje na dlugie kardigany! :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.