Zwyklak z New Balance

Ostatni zwyklak spotkał się z Waszym uznaniem, dlatego dziś kolejny zestaw tego typu. Tym razem z kremowym sweterkiem typu "włochacz". Milutki i ciepły, więc fajny na najbliższy czas. Może nie jest sprzymierzeńcem kobiecej sylwetki, ale coś za coś. Dodatkowo mogę Wam coś polecić - do takich swetrów, które lubią gubić włoski zakładajcie woskowane spodnie. Do nich nic się nie będzie przyczepiać.
Ożywieniem tego zestawu są buty. Początkowo zamówiłam miętowe, ale okazały się za małe. Następnie pierwszy raz w życiu zamówiłam kuriera, żeby je odesłać. Wiem, wyczyn! Postanowiłam wymienić buty na ten model 373 tylko z różowym znaczkiem. Jednak przedstawiciel NB zadzwonił do mnie, że one również nie są dostępne w moim rozmiarze. Na koniec padło na te i strasznie się cieszę z takiego wyboru. Kolekcjonujemy dalej, dzięki New Balance Polska!











10 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ten zwyklak w Twoim wykonaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo mamy takie same! :D
    Ja je uwielbiam <3
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś w ciąży ? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) Napisałam "coś za coś" - gruby, ciepły sweter za efekt brzuszka :D

      Usuń
  4. Może i zwyklak, ale jaki ładny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. futrzak jest cudowny!

    ale nie tylko nim się zachwycam - bardzo podoba mi się też delikatność Twojej urody!

    no i zdjęcia - śliczne są, uwielbiam zdjęcia dobrej jakości na blogach!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kłos! z przyjemnością obserwuję:)
    pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.