Moda na golf

Kiedy byłam mała, jak większość z nas, nie miałam wpływu na to w co jestem ubrana. Dlatego wtedy królowało tylko ciepło i wygoda. Idealnym odzwierciedleniem okazywał się golf. Od tamtych czasów minęło sporo i nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam go na sobie. Jednak teraz ilość internetowych inspiracji skłoniła mnie do zakupy mojego pierwszego golfu od "x" czasu. Postanowiłam zestawić go dla kontrastu z czymś luźnym, stąd też spodnie tego typu. Reszta również jest równie minimalistyczna i utrzymana w stonowanej kolorystyce. Tak też ostatnio ubrana wybrałam się na Fashion Blogger Fest III.









24 komentarze:

  1. Bardzo dobrze Ci w golfie:) Ja jestem jeszcze na etapie traumy z dzieciństwa;)
    -----------------
    http://ettelienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś nienawidziłam golfów, ale musze przyznać, że na tobie wygląda pięknie!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/10/denim.html
    Zapraszam na nowy post!
    Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszego pisania <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, minimalizm i klasa :) u nas dziś na blogu także stylizacja z golfem, zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz, spodnie są rewelacyjne ;)

    A co do golfów, to do takich przyległych nadal nie mogę sie przekonać, poluje w tym roku na taki luźny, może coś oversize ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak! Te oversize'owe też są super <3

      Usuń
  5. genialnie wyglądasz <3 świetna jest ta stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  6. ten zestaw podoba mi się niezwykle - nawet mi w nim sportowe spodnie i buty nie wadzą, a jestem zwykle przeciwniczką łączenia takich ubrań i dodatków z rzeczami eleganckimi.
    nie wiem, jak to zrobiłaś, że wyglądasz tak stylowo - na pewno jest to ogromna zasługa Twojej subtelnej urody i pięknych zdjęć.
    ale - zapewne - także wyczucia stylu :)

    w każdym razie - zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za ten komentarz! Od razu mam lepszy dzień :)

      Usuń
  7. Ja nadal nie jestem przekonana do golfów ;) Ale ty wyglądasz w nim bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie zestawiłaś ze sobą poszczególne elementy, całość mogłabym schrupać :) Warszawa Ci służy! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie. Kupuję to w całości :* :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba Twój zestaw, szczególnie golf wpadł mi w oko :)
    Mam te same spodnie i bardzo często w nich chodzę, bo można je łączyć tak naprawdę ze wszystkim i zawsze wyglądają dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw świetny, choć golfów nie nosiłam od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Na stronie sarenza.pl :)

      Usuń
    2. Okej, super :)
      Dziękuję za informacje :)

      Usuń
  13. Zdjecia pierwsza klasa tak samo jak Twoj zestaw! Wszystko jest lekkie i "przejrzyste" bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Golf z płaszczem wygląda tak elegancko. Swój pierwszy golf od x czasu kupiłam kilka miesięcy temu po tym, jak zobaczyłam zdjęcie Marilyn Monroe w golfie i cygaretkach - zakochałam się po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale połączenie z adidasami i spodniami dresowymi <3

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.