Szaro i buro

Szaro, buro i do d..., chciałoby się powiedzieć. Jak ja nienawidzę takiej pogody. Zimny wiatr przypomina mi, że mój zimowy piękny płaszcz jest za cienki, a zakładanie na siebie dziesięciu warstw nie jest wcale fajne. Nawet czapka menelka z uszkami nie rozśmiesza już w tej sytuacji. Chyba czas pożegnać wygodne adidaski. bo gołe kostki nawet mnie przyprawiają o dreszcze. Jednak za botkami nie rozglądam się od dzisiaj. Widziałam już wiele fajnych na ulicy, w internecie, ale nigdy nie w sklepie. Te wymarzone mam już nawet w głowie, a podobno podstawa to wiedzieć czego się chce. Prawda? A Wy macie już te swoje ulubione? Podsyłajcie link, może i ja coś znajdę :)

Dla Was specjalnie resztki uśmiechu i zaczynamy ten zimy tydzień!








18 komentarzy:

  1. wspaniała stylizacja, płaszczyk masz cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna, sportowa stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw
    bardzo podoba mi się Twoja bluza

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie tak szaro i buro, buty odżywiają ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz po prostu fenomenalnie - nie idzie się na Ciebie napatrzeć :) Koniecznie muszę dodać Twój blog do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  6. może i szaro buro, ale bardzo przyjemnie i ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetne połączenie, pięknie wyglądasz.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny płaszczy, cały look zresztą bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, płaszczyk bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. można wiedzieć skąd ta bluzeczka ? bardzo mi sie podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny masz ten płaszcz i buty! super zestaw:) zapraszam do siebie:)
    www.mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oo, NB ♥ moja ukochana marka, nie ma wygodniejszych butów :D

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.