Story of one dress

Oficjalnie ogłaszam, że idealna zimowa, świąteczna sukienka znaleziona! Jednak zanim założę ją w wigilijny wieczór, chciałam pokazać Wam ją w bardziej codziennej stylizacji. Wybrałam kolor granatowy, bo dzięki swojej uniwersalności jest jednym z moich ulubionych.  Elementem, który ją wyróżnia jest niewątpliwie falbanka. Nie ma co ukrywać, że pasuje tylko szczupłym osobom, bo znajduje się w niebezpiecznym miejscu. Odkąd ją pierwszy raz zobaczyłam - wiedziałam, że będzie na mnie dobrze wyglądać. Skromie powiem, nie myliłam się.
Do niej obowiązkowo duży naszyjnik (aby urozmaicić gładki dekolt) i czarne, kryte rajtki. Wystrzeliłam się z nowości. Na zdjęciach zobaczycie też nowe botki i torbę, do której mieszczę cały mój świat! 














(hat - frontrowshop, coat - choies, dress - mohito, bag - promod, necklace - katherine, boots - stadivarius)

26 komentarzy:

  1. podasz informacje gdzie co kupiłas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko chcecie ;) Już dopisuję!

      Usuń
  2. sukienka jest wspaniała :) genialnie wyglądasz ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Kapelusz, płaszcz, całość genialna :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nic dodać nic ująć...idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. skąd botki, naszyjnik i sukienka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Botki - stradivarius, naszyjnik - chyba katherine, sukienka - mohito ;)

      Usuń
  6. Jeju, ale pięknie wyglądasz!
    Uwielbiam takie klasyczne zestawienia ♥
    Kapelusz i płaszcza to moje marzenie.
    Co do sukienki, wyglądasz w niej cudownie!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/magic.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka, ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wyglądasz, sukieneczka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. caly zestaw jest idealny ,ale Twoje włosy wow wow ! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. mega stylizacja !:)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję udanego zakupu :) Ja jeszcze stoję przed wyborem świątecznej kreacji :)
    Chyba nie zwróciłabym uwagi na tę sukienkę, gdyby wisiała w sklepie na wieszaku, a jest na prawdę fantastyczna.
    Wyglądasz prześlicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz idealnie w tym połączeniu. To lubię :) A sukienka na pewno przyda się do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pięknie wyglądasz <3!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy krój sukienki , bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ćwiczysz cos albo trzymasz dietę ? Bo masz wspaniała figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz w tygodniu chodzę na fitness, ale to w ramach zajęć na uczelni :D

      Usuń
  17. pokażesz kiedyś swój pokój ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy jest sens. Swojego pokoju w Warszawie za bardzo nie musiałam urządzać, jest minimalistyczny. W nowym domu za to ciągle mnie nie ma i mój pokój jest zupełnie nieskończony. Pozdrawiam :*

      Usuń
  18. ta sukienka jest meeeeeeega! ma świetny krój, wspaniały kolor, chyba niczego więcej od sukienki wymagać nie wolno :D

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.