Zakupowy kryzys

Chyba przeżyłam zakupowy kryzys. Znacie to uczucie? Chcecie coś kupić, ale same nie wiecie co. Nie wiem czy to z powodu zbyt dużej ilości ciuchów czy może przeciwnie.
Początkowo wymarzyłam sobie futrzaną kamizelkę - w pudrowym kolorze, najlepiej z alpaki. Kupiłam podobną, przyniosłam do domu i okazało się, że wyglądam jak prostokąt (czyt. brak talii). Zwrot do sklepu. Potem stwierdziłam, że brakuje mi klasyku - czarnej marynarki/blazer'a. Kupiłam, przyniosłam do domu i zapomniana tydzień przeleżała w szafie. Dziś pokazuje Wam się w niej, żebyście mi pomogły zdecydować o jej losie. Połączyłam ją klasycznie i wygląda przyzwoicie, ale chyba tylko ze spodniami z wysokim stanem...
Proszę Was o pomoc! Zostawić ją czy oddać do sklepu? Jak Wy byście ją nosiły?






13 komentarzy:

  1. hm, trudno powiedzieć, średnio mi się podoba jej sposób ułożenia na Tobie, chyba bym ją oddała, ale to Tylko moje zdanie :-)
    ogólnie stylizacja na wielki plus, czerń i biel zawsze na topie! pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi ta marynarka bardzo się podoba, w połączeniu z koszulką wygląda super

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bershka? Mnie sie ona szalenie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda naprawdę ok!
    Ja zawsze kiedy wybieram się na zakupy wychodzę z pustymi rękami, tłumacząc się, że nic na mnie nigdzie nie ma :D
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/winter-is-comming.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszej pracy! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowicie szybko rosną ci włosy używasz jakiegoś specyfiku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic specjalnego :) Ostatnio używałam za to kuracji przeciw wypadaniu włosów - https://www.facebook.com/FashionsBlackmail/photos/a.316670731765677.66792.316661178433299/651001601665920/?type=1&theater

      Usuń
  6. Jak dla mnie jest za krótka. Super się układa, ale mogłaby być ciut dłuższa. Lubię tu wracać i patrzeć, jak z każdym postem się rozwijasz. Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie super outfit :) taki niby sportowy, ale i minimum klasy zachowane :D lubię takie sety!

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz w tej marynarce! :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.