Navy blue power!

Moja koszulowa kolekcja samoistnie się powiększa. Właśnie dołączyła do niej klasyczna, granatowa. Lubię ostatnio takie minimalistyczne kroje, a do tego ten kolor. Uwielbiam! Stąd też nowe granatowe spodnie. Chyba nie kupię już nigdy innych jeans'ów niż z wysokim stanem. Świetnie podkreślają figurę i wydłużają nogi. Aby nadać charakteru całej stylizacji założyłam nowy kapelusz. Czaiłam się na szary już od dawna, ale nie byłam pewna czy będzie pasował blondynce. Kiedy jednak zobaczyłam go na wyprzedaży w atrakcyjnej cenie nie miałam już wątpliwości. A na ożywienie tej monotonii torebka.









(shirt - here, shoes - stradivarius, jeans - promod, hat, bag, watch - mohito, scarf - c&a, coat - pull&bear)

12 komentarzy:

  1. Jaki rozmiar tej bluzki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest S, ale teraz wybrałabym M ;)

      Usuń
  2. Cudowne dodatki! :)
    Obserwuję i czekam na nową stylizację Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie z wysokim stanem są super ,ale dla kobiet ,które mają szersze biodra i wcięcie w talii .nie ładnie wyglądają na figurze prostokątnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, wszystko trzeba dobrać indywidualnie do sylwetki ;)

      Usuń
  4. Super stylizacja, kapelusz dodaje charakteru

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny makeup, ale staraj się lepiej blendowac cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cały czas się uczę :D

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.