Butelkowa koronka

Zazwyczaj nie mam problemu z wyborem rozmiaru w sklepach internetowych. Ufam ich tabelkom i wciskam "kup teraz". Jednak do tej pory zamawiałam głównie górne części garderoby, buty lub dodatki. Jeans'ów nigdy. Spódniczki rzadko. Bowiem okazywały się dla mnie zazwyczaj za krótkie. Teraz jakimś trafem piramida się odwróciła i zdecydowałam się na ich zakup. To pewnie znów ta niska cena i napis "Wyprzedaż". Mimo wszystko nie żałuję, trafiłam w 10! Spodnie widziałyście w ostatnim poście (link). A dziś spódniczka. Tak, kolejna czarna. Chyba nigdy nie wyleczę się z tej przypadłości, przecież tylu czarnych fasonów nadal brakuje w mojej szafie.
Do owej spódniczki dobrałam również nową bluzkę (wysypię się zaraz z nowości!). Urzekły mnie jej koronkowe rękawy. Dzisiejsza stylizacja spodobałaby się mojej mamie, bo od dzieciństwa mówiła mi, że blondynce jest ładnie w zielonym. Ja sama też lubię ten kolor, ale tylko w takim butelkowym odcieniu. Dawno dawno temu chciałam nawet mieć w tym kolorze sukienkę studniówkowa, ale nie znalazłam odpowiedniego materiału.
Na koniec pamiętajcie tylko, że czerń i taka zieleń idealnie komponują się ze złotymi dodatkami.











(blouse - here, skirt - promod, coat - choies, bag - here , shoes - czasnabuty, watch - mohito)

Za utratę jakości zdjęć dziękuję bloggerowi.

20 komentarzy:

  1. Ale śliczna bluzka, koronką urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie jesteś umalowana !

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz;)
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzeczka, bardzo podoba mi się:) Genialnie się komponuje spódniczka z bluzeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja. Butelkowa zieleń to dla mnie mega kobiecy i elegancki kolor, więc wykorzystałaś go perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne eleganckie i z klasa zestawienie :)
    zapraszam do mnie :)
    http://obcasy-w-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa czego używasz do włosów, wyglądają niesamowicie ! może zainspiruje cię do posta o kosmetykach. Makijaż też jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie jest to seria kosmetyków Cece med do wypadających włosów (pokazywałam na fp). Na zmianę z szamponem dla blondynek "Sheer blonde" i odżywką "Regenerum", bo była w beglossy. Fakt, może niedługo powstanie taki post ;)

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedz; )

      Usuń
  9. sprzedajesz gdzieś swoje ubrania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim fan page'u jest folder z rzeczami, które sprzedaję. Niedługo planuję też resztę wystawić na vinted ;)

      Usuń
  10. Wygladasz cudownie, jednak chcialabym zwrocic uwage na Twoje brwi. Nie wiem czy to moje osobiste odczucie, ale chyba za mocno je podkreslasz lub regulujesz w niefortunny sposob, bo na kazdym zdjeciu wygladasz na zdziwiona. Moze powinnas troche zmienic ich ksztalt?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, pierwszy raz się spotykam z taka opinią :D. Ich kształt jest praktycznie naturalny, wyrywam tylko pojedyncze włoski, które odbiegają od reszty. A braki wypełniam cieniem, może faktycznie ciut za mocno ;).

      Usuń
    2. Masz idealne brwi! zazdroszczą dlatego tak mówią..

      Usuń
  11. zdjęcia są świetnie, wyglądasz cudownie :)

    zapraszam na: fedricci17.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.