Praktyczna elegancja

Do tej pory sądziłam, że spodnie z kantem są zarezerwowane tylko do biura lub na specjalne okazje dla starszych osób niż ja. Jak się okazało myliłam się. Pod wpływem kilku stylizacji koleżanek blogerek (Cammy, Patiness czy pojedynczych zdjęć na instagramie) zapragnęłam mieć taką parę szaraków w swojej szafie. Jednak ugryzłam je po swojemu. Bowiem obecnie pasują mi najbardziej do... sportowego obuwia. Co ja zrobię, że lubię przełamywać elegancję i "ucodzienniać", przystosowywać zestawy, żeby nadawały się do szybkiego poruszania się po mieście czy na uczlenie. Wiosna będzie należeć do takich spodni z kantem! Nie mogę się doczekać ciepełka.





Walentynkowy makijaż zdążył się zjeść, jednak nie chciałam nic domalowywać w programie. Na otwartym oku wyglądał lepiej.



 (shoes - adidas via sarenza, pants - stradivarius%, shirt - here, blazer, hat - mohito) 

13 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz! Zainspirowałaś mnie tym zestawem :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/be-happy.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjna! <3
    Świetnie wszystko razem zestawiłaś!
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam przełamywać elegancję sportowym, mocnym akcentem :) To mój ulubiony tend ostatnich czasów :)
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do CHOIES w TYM  poście? Pozdrawiam serdecznie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :) . Jednak jeśli chodzi o twoją prośbę to nie lubię takiego żebractwa.

      Usuń
  4. perfekcyjnie!! :)

    imveronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna stylizacja! Kapelusz i spodnie sa idealne<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się to zestawienie :)

    http://coco-bebe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem spodnie z kantem do szpilek, to jest zabawa ryzykowna - trzeba bardzo dobrze "ugryźć" górę, żeby nie zdeformować sylwetki.
    o wiele łatwiej osiągnąć fajny efekt, gdy się wybiera obuwie na płaskim obcasie - tylko wtedy dlugość ma znaczenie, nie mogą się ciągnąć po ziemi (okropność!).
    Twoje spodnie są trochę cygaretkowe - uważam, że obroniłaś je najlepiej, jak mogłaś!
    mnie się ten zestaw podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. idealne połączenie sportu i elegancji, brawo!

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.