W oczekiwaniu na wiosnę

Wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami. Sądzę, że to ostatni czas na noszenie swetrów i golfów. Dlatego wykorzystuję te chwile i łącze je w sprawdzony sposób - z koszulą. Wystarczy, że będzie ona miała kołnierzyk, prosty krój i będzie idealnie nadawać się pod sweter. Do tego leginsy, które noszę rzadko. Jednak tutaj płaszcz przykrywał wszystko, a zdejmować go na spacerze nie miałam zamiaru. Wygodne buty i duża torba to jest to!

Makijaż oka niezwykle delikatny, dlatego mogłam sobie pozwolić na mocny akcent - czerwone usta.








7 komentarzy:

  1. Swietny zestae w naszym stylu czetn nigdy nie wyjdzie z mody

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle wyglądasz perfekcyjnie! Gdzie kupiłaś spodnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kupiłam je na allegro, ale sto lat temu :D

      Usuń
  3. Bardzo ladny i elegancki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie mój faworyt!
    Kiss Piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie wyglądasz! Płaszcz, sweter-wszystko ♥
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/sun-goes-down.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji lub komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny masz styl,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.