Bawię się z PLNY LALA

Mój blog nigdy nie był pokazem czy wyrocznią suchych trendów od stóp do głów. Dziś po prostu stanęłam przed szafą i wyciągnęłam nowy t-shirt. Nie mam parcia na marki i nigdy nie jarałam się metką PLNY LALA. Jednak ten napis wyjątkowo mi się spodobał. Powody są dwa. Po pierwsze sama często powtarzałam "bawię się", kiedy to graliśmy ze znajomymi w kalambury, a ktoś chciał mi podpowiadać. Po drugie urzekła mnie jej czcionka, która przypomina tą od Barbie. Swoją drogą marketingowcy kultowej lalki dwoją się i troją od jakiegoś czasu, by zwiększyć jej sprzedaż i oderwać dzieciaki od tabletów. Przez co zawiązali współpracę z słynnymi projektantami (Jeremy Scott czy Marc Jacobs). A w nowej kolekcji ZARA pojawiły się bluzy i t-shirt ze słynnym logiem. Kto widział? Co sądzicie? Dla mnie Barbie to symbol dzieciństwa. Długo bawiłam się księżniczka w niebieskiej sukni z grająca poduszka. Na jej nieszczęście w zestawie była szczotka, przez którą straciła większość swoich włosów.

Pomimo tego, że dostałam rozmiar XS to koszulka tej firmy są szerokie. Dlatego obowiązkowo wkładam ją do spodni z wysokim stanem, aby choć odrobinę zaznaczyć wcięcie.

Do tego wypróbowuje nową fryzurę z palemką, przez którą znajomi nazywają mnie samurajem. Pozdrawiam! 








(shoes - czasnabuty, pants - river island, bag - zara, t-shirt - plny lala, coat - h&m (sh), sunglasses - foymall)

19 komentarzy:

  1. be urazy, ale taka fryzurę to ja mam jak prostuję włosy warstwowo albo robię makijaż i włosy mi przeszkadzają..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak robię tylko bardziej niedbale ;).

      Usuń
  2. Świetne połączenie kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś podpisywać skąd są rzeczy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jeśli kogoś to interesuje to już dopisuje ;)

      Usuń
  4. Ta fryzura jest odrzucająca niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd okulary ? :)
    wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był chyba azjatycki sklep internetowy Foymall :)
      Dzięki!

      Usuń
  6. Prosto i z klasą!:)

    imveronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja,extra okulary

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna jest ta koszulka! :)

    PLF blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wglądasz!
    Koszulka fantastyczna! I fryzura genialna sama ją w najbliższym czasie wypróbuję :)!

    http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny Look! Piękny kolorek płaszczyka :)
    Fajnie Ci w takiej fikuśnej fryzurce! ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. I'm liking this look!

    fridaynightstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny płaszcz. Ale koszulka nie w moim stylu. ;)
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny płaszcz i okulary! :)
    A ja akurat zamówiłam sobie dzisiaj czarną bluzę z tym samym samym hasłem od PLNY LALA. Podoba mi się w niej, że kojarzy się z kolekcją Barbie od Moschino :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.