Powroty

Może uznacie to za ignorancję, ale dość szybko nudzą mi się ubrania. Dlatego zaczęłam też sprzedawać je na serwisie vinted. Na szczęście nie zawsze tak jest i znajduję rzeczy "ponadtrendowe" = ponadczasowe. Jedną z nich jest dzisiejsza koszula, którą pierwszy raz widzieliście w poście 9 sierpnia 2013 (link). Szmat czasu! Bardzo ją lubię i często, dzięki niej zbieram dużo komplementów. Teraz połączyłam ją inaczej. Mój styl znacznie się zmienił od tamtego czasu i pewnie to dlatego. Mam nadzieję, że kogoś ten zestaw zainspiruje. Gdyby znalazła się, choć jedna taka osoba - byłabym wniebowzięta!







Na ustach Bourjois - Rouge edition Velvet numerek 10. Naturalny odcień różu, tylko podkreślający moje usta.


22 komentarze:

  1. Gdzie kupiona koszula? Masz racje - jest ponadczasowa. Super wyglądasz, czekam na kolejny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo często powracam do "porzuconych" rzeczy. Ta koszula jest obłędna! Bardzo dobrze, że dałaś jej drugie życie;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! :)
    Wszystko na wielki plus!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka Ty jesteś piękna :O <3
    mega stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. podasz link do swojego konta na vinted?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.vinted.pl/members/5639-olgap

      Usuń
  6. Masz bardzo ładne stylizacje, odwiedź mnie i napisz co sądzisz o moim stylu vintage

    http://six-vintage-chicks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylowy i fajny look, rzuć okiem na mój nowy naszyjnik na

    http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, bardzo podoba mi się że przełamałaś elegancki zestaw sportowymi sliponami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej świetnie! Nie wpadłabym na takie połączenie, a wygląda genialnie :)!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wyglądasz rewelacyjnie, koszula jest idealna :) Całość bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pokaz swoj pokoj w domu rodzicow i w warszawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny raz odpowiem tak samo: nie wiem czy jest sens. Swojego pokoju w Warszawie za bardzo nie musiałam urządzać, jest czarno-biały i minimalistyczny. W nowym domu u rodziców za to ciągle mnie nie ma i mój pokój jest zupełnie nieskończony. Pozdrawiam :*

      Usuń
  12. super zestaw :)
    koszula świetna :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam swoje ulubione ubrania , ktore moge nosic latami i mi sie nie znudza , ale ogolnie inne ubrania rowniez szybko mi sie nudza . wygladasz wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie było zobaczyć Cię także poprzednio - zmieniłaś się;)

    ciekawy zestaw, blog także - zostaję i będe zaglądac;)

    p.s mam to samo kupuję i wymianiam lub sprzedaję;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna ta koszula. całość rewelacyjna, czuję się zainspirowana :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.