Total denim look

Denimowe spodnie każda z nas ma w swoje szafie. Jednak znalezienie fajnej koszuli było dla mnie problemem. Z pomocą przyszedł prezent od siostry. Dziękuję Ci za to! Od razu wiedziałam jak ją połączę, bo taki zestaw marzył mi się od dawna. Jeans w dwóch kolorach to jest to! Obawiam się, że jednokolorowy zestaw wyglądałby na kombinezon. Cieszę się, że ten trend powraca i to w tylu odsłonach. Marzy mi się jeszcze jeansowa kurtka, najlepiej za dwa złote z second hand'u. Nie pozostaje Wam teraz nic innego jak przegrzebać garderobę swojej mamy bądź babci w poszukiwaniu wszelkiej maści owego materiału. Pamiętajcie, że jeans bardzo się lubi z diy :).

W końcu pogoda dopisuję, więc mogłam zrobić bardzo szybkie zdjęcia przed uczelnią.






1 komentarz:

  1. Cudownie! Świetne połączenie i boskie okularki:)!
    Ja w swoich posiadaniu mam 3 jeansowe kurtki i bardzo jestem z nich zadowolona, a tobie życzę powodzenia w poszukiwaniach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.