Urodzinowa WISHLISTa

Pozostał niecały tydzień do moich urodzin. Nie będę się tu rozczulać jak stara jestem, chcę ten czas po prostu wykorzystać jak najlepiej. Niestety lub stety jesteśmy społeczeństwem konsumpcyjnym i rzeczy materialne sprawiają nam ogromną przyjemność. Lubię zarówno obdarowywać jak i być obdarowywana. Dlatego przygotowałam pomocniczą listę prezentów, o którą głównie prosił mój chłopak. To mu znacznie ułatwia sprawę. Ja jestem zadowolona z trafionego prezentu, a element zaskoczenia pozostaje. Może również Wam przyda się ta lista i odnajdziecie perełke dla siebie.



11 komentarzy:

  1. Taką samą ramoneskę z mango sobie zamówiłam! :)

    imveronique.blogspot.com - nowa stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie jest ta koszula? bo na stronie Stradivariusa jej nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.stradivarius.com/pl/pl/we-love/trendy/crochet-%26-vichy-c1334003p5264212.html?categoryNav=1317522&colorId=100&bundleId=5476005&defaultColorId=100
      Tylko nie wykupcie mi jej :D

      Usuń
  3. na modzie się nie znam, ale bielizna cudowna.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś bardzo próżna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd taki pochopny wniosek?

      Usuń
    2. z całym szacunkiem, ale czy interesuje Cię cokolwiek oprócz wydawania pieniędzy i to praktycznie zawsze na niezbyt trafione rzeczy?

      Usuń
    3. To jest właśnie brak szacunku. Zdecydowanie nie jesteś osobą, ktorej będę się tłumaczyć z tego co robię w życiu.

      Usuń
    4. ja uważam, że jesteś osobą kompletnie pozbawioną rozumu. kto normalny robi listę z prezentami jakie chce otrzymać? chyba nie rozumiesz idei obchodzenia urodzin, liczy się pamięć najbliższych i spędzanie czasu z nimi, a nie tylko czekanie na prezenty. jeżeli już to prezenty powinny być symboliczne, ale co ja będę tłumaczyła takie rzeczy tak pustej blondynce jak Ty. ps. czekam na następny, bazarowy post. czym więcej, tym lepiej, prawda?

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.