Modna dresiara

Stereotypowy czy nie, kibol czy dresiarz, ze mnie żaden. Za to chętnie wskakuję w ich ulubioną część garderoby, od której pochodzi nazwa. Inaczej mówiąc luźne spodnie są świetną alternatywą dla rurek, które wiosną lub latem zbyt grzeją lub kleją się do ciała. Bądźmy szczerzy! Tutaj mamy swobodę. Te z białym lampasem to kompletna klasyka, a ja z dumą noszę je kolejny sezon. Do tego jak na drecha przystało jest też t-shirt od PLNY LALA, czyli warszawskiej marki streetwearowej.
Dla przełamania założyłam luźny blazer, który jest mega uniwersalny. To chyba mój ulubiony basic, który można ograć na wiele sposobów. Do tego torebka musi być, bo gdzieś trzeba pomieścić wszystkie bibeloty.

Wiatr chciał, żebym przez moje włosy wyglądała chyba jak lew. Jednak nie dałam się! Jak podobają Wam się zdjęcia?










13 komentarzy:

  1. Jesteś piękną dziewczyną i masz piękne włosy! Z chęcią zostanę tu na dłużej - obserwuję oczywiście :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: THE RUSSIAN LADY, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Drechol jak się patrzy!:)
    Spodnie swietne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Ja rzadko noszę spodnie, ale i tak podoba mi się twój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie wyglądasz! spodnie to zdecydowanie mój faworyt tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja równiez lubię wskoczyć w dresy i to dość często - nie ma to jak wygoda i luz ;-) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Modna i naprawdę piękna! Świetnie Ci w takich włosach!
    Okulary są genialne i bardzo do ciebie pasuję!
    Jestem na TAK!

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/ Zachęcam również do obserwowania, chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie i wygodnie - dla mnie czad :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja !
    Śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit! Uwielbiam takie wygodne zestawy ;) Suuuper!

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.