Sukienka na co dzień

Mimo tego, że jestem gotowa na 'modowe poświecenia', w postaci bolących, smukłych nóg, to na co dzień cenię sobie wygodę. Płaskie buty górują u mnie nad szpilkami i słupkami. Powody są dwa. Pierwszy jak już wspomniałam wygoda, bo bardzo dużo chodzę po mieście. A po drugie jestem ciut za wysoka i gdy zakładam obcasy patrzę (nawet na mężczyzn) często po prostu z góry. Kiedyś już chyba o tym wspominałam.
Z racji tego, że strasznie lubię sukienki, które tworzą cały look i jednocześnie wyżej wspomniane buty. Tak powstał dzisiejszy zestaw. Sukienkę już widzieliście, ale teraz dobrałam do niej srebrną biżuterię. Po raz kolejny łączę sportowy luz z elegancją i dobrze mi z tym. A o to własnie chodzi, prawda? Do tego podoba mi się połączenie koloru karmelowego i granatu. Luzik!







6 komentarzy:

  1. your coat is so nice..


    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, adidasy są idealnym wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy krój sukienki,piękny płaszczyk :)
    świetny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute outfit.. I love the location so much.. keep blogging...
    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.