Lace up ballerina

Założę się, że nie tylko ja tak mam. Zamiast od razu coś kupić, robię kilka podejść do danej rzeczy. Wycieczki do sklepu kończą się zazwyczaj przymiarką i milionem pytań do osoby towarzyszącej: "I co, jak wyglądam?". Sama wynajduję wady i powody, żeby nie kupić kolejnej pary butów czy nawet białego t-shirtu. Często jednak kończy się zakupem. Gdyż wpatrzone rzeczy lubią szybko znikać, a ja nie chcę potem za nimi tęsknic i przeszukiwać Internetów. Wiem, wariatka!

Do dzisiejszych butów robiłam trzy podejścia. Pierwszy raz zobaczyłam je na Instagramie. Popędziłam do najbliższego sklepu - nie było rozmiaru. W drugim udało mi się przymierzyć, ale pomyślałam sobie: "Nie no mam za duże stopy, a noga w lato strasznie będzie się pocić". Wyszłam niepocieszona. Jednak głupia ja, nie mogłam o nich zapomnieć. Za kilka dni powiedziałam sobie: "Wracam do pierwszego sklepu i jeśli będzie rozmiar to jest znak od Boga i je biorę". Chyba nie muszę pisać co było dalej... W dupie mam długość moich stóp - balerinki, są piękne! Nowa miłość!

Która z Was ma podobnie? Przyznać się!









13 komentarzy:

  1. Świetne buty, z jakiego to sklepu? Ja mam podobnie, ostatnio tak długo się zastanawiałam nad butami, że wszystkie mi wykupili i teraz strasznie żałuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butki są z Parfois :) No właśnie, tak to często jest :(

      Usuń
  2. Przy tak pięknej figurze nikt nie zwróci uwagi na długość Twoich stóp, serio:)
    Balerinki jak najbardziej na tak, wyglądają super :D
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się zastanawiam nad tymi butami z Parfois! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te baleriny to ostatnio jakiś nowy hit, ale nic dziwnego bo są boskie! cały zestaw jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te balerinki! cały zestaw bardzo mi się podoba :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Pięknie wyglądasz w tych butach, tak delikatnie :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/vintage-jacket.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wyglądasz i stylizacja bardzo mi się podoba :) A buciki cudowne, dobrze że po tylu próbach ostatecznie je kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie dobierasz ubrania i wychodzi genialny oufit ! widac ze kochasz mode ;* pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa, wszystkim dziękuję <3

      Usuń
  10. Jaka numer obuwia nosisz zazwyczaj, a jaki kupiłaś? U mnie w okolicy nie ma parfois i znajoma ma mi kupić i przesłać lecz nie wiem jak to jest z rozmiarem bo aktualnie w sklepie nie mieli jej rozmiaru żeby sprawdzić jak to jest z rozmiarowka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie nosze 40, a z tych butow musialam kupic 41 :)

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.