Sukienka z rękawami

Cierpię ostatnio na "ubraniusbrakus", czyli chorobę pod tytułem "Nie mam się w co ubrać". Sposobem na przeczekanie do wyprzedaży jest wygrzebanie z szafy rzeczy dawno nienoszonych. Taką opcją u mnie była zwykła czarna sukienka, którą możecie pamiętać z TEGO posta. Chciałam jednak ją jakoś urozmaicić, a ostatnio widziałam w internecie wiele spódniczek lub sukienek z wszytymi rękawami w biodrach. Pomyślałam sobie po co kupować nową skoro mogę po prostu przewiązać w biodrach zwykłą czarną bluzę, a potem gdy będzie zimno założyć ją na siebie. Tak moja nowa sukienka składa się z trzech elementów, bo dobrałam do tego jeszcze koronowy crop top, który ma już kilka dobrych lat i wygląda zupełnie inaczej!

Muszę jeszcze wspomnieć, że uwielbiam Łazienki Królewskie. Za każdym razem kiedy tam jestem odkrywam coś na nowo. Lubię ganiać za pawiem i wiewiórkami ciesząc się jak dziecko. Jest tam tyle pięknych miejsc, można sobie przysiąść, delektować się pogodą i widokami, a przy okazji zrobić zdjęcia na bloga. Same plusy!










(dress - new look, crop top - h&m, sunglasses - here, bag - zara, shoes - parfois)

22 komentarze:

  1. Piękna sukieneczka! Uwielbiam koronkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest śliczna, bardzo lubię koronkę :) Zdjęcia cudowne, świetnej jakości :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. I wyszedł świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie sie prezezntujesz!!!

    bardzo mi się podoba!

    ~~>~~>~~>~~>>
    Zapraszam również na mój blog
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby nic wielkiego ale na pewno daje jakiś pomysł na stylizacje! Fajnie, ciekawie i niewymuszonie tutaj u Ciebie! A do tego jeszcze tomaszowianka?! Same pozytywy.
    Pozdrawiam

    K.W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :). Tak jestem z Tomaszowa!

      Usuń
  6. uwielbiam taki minimalizm! a makijaż perfekcyjny - leciutki, a efektowny, to lubię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubraniusbrakus to choroba która często mi towarzyszy :D
    Piękna stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączymy się w bólu :D. Dziękuję :*

      Usuń
  8. Świetnie wyglądasz, bardzo fajny pomysł na takie połączenie. Zakochana jestem w tych butach, możesz mi powiedzieć jak wypada rozmiarówka, bo znowu pojawiły się na stronie i chyba się na nie skuszę, ale nie mam żadnych butów z Parfois i nie wiem jak tam z rozmiarami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj noszę rozmiar 40, tu jednak musiałam wziąć 41 :)

      Usuń
  9. Nice post as always! :)
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknaa zdjęcia i jakość! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. czy na dresslinku można wybrać darmową wysyłkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej opcji, ale cena wysyłki przez China Post zależy od tego co kupisz. Dlatego w przypadku drobnych rzeczy może być to nawet 2$ :).

      Usuń
  12. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygladasz idealnie, masz piekne nogi.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.