Letni przegląd 2015

Lubię modę za jej dynamikę. Obserwując zmiany nigdy nie można się nudzić. Obecnie nawet jeśli ktoś nie śledzi trendów, jak wół widać co jest modne. Wystarczy wejść do pierwszej lepszej sieciówki. Bowiem przeżywamy teraz jakiś renesans, na topie jest to co nosiły nasze mamy czy ciocie. Zwiewne, boho, zamszowe klimaty niczym z hippisowskich festiwali. Do tego wszędzie jeans, który bardzo lubię! Jednak nie wszystko co modne, musi się nam podobać i tak jest u mnie. Lubię falbanki i koronki, ale w tej minimalistycznej formie np. jednokolorowej. Chętnie noszę wzory, ale chyba nigdy nie będę ich łączyć. Nadal w formie pozostają paski, co bardzo mnie cieszy.

Przygotowałam dla Was mój przegląd ulubionych siecówek. Ja póki co czekam na wyprzedaże, ma ktoś jakieś info od kiedy???




6 komentarzy:

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.