Połączenie jeansu i koronki!

Uwielbiam obecną pogodą, kiedy mamy ponad 20 stopni czuję się jak ryba w wodzie. Trochę sobie czasem ponarzekam, że za gorąco, ale gdy nie muszę zakładać na siebie stu warstw jest bosko! Przed długim weekendem zastanawiałam się czy zostać w Wawie. Częste podróże do domu rodzinnego ostatnio strasznie mnie męczą, więc zostałam. Jednak z wylegiwania się i opalania postanowiłam nie rezygnować. Wybrałam się z chłopakiem do pobliskiego parku. Szczerze? Myślałam, że będziemy jedyni "plażowiczami" na trawie, a okazało się wprost przeciwnie. Ludzie siedzieli na leżakach, kocach czy ławeczkach. Wszystko miło i przyjemnie. Okazało się, że nawet w stolicy można odpocząć i posłuchać śpiewu ptaków.

Na tę wyprawę wybrałam jeansową koszulę, którą mogłam odpiąć, opalić brzuch, ale nie czuć się nago. Do tego koronka zarówno na szortach jak i na topie. Dwie rzeczy, z innych sklepów stworzyły mi prawie komplet. Jeszcze tylko wygodne trampki, choć i tak później po trawie hasałam na bosaka... a i uplotłam nawet wianek! Sami zobaczcie!







(shoes - converse, shorts - romwe, shirt - bigstar, top - here, necklace - katherine)

12 komentarzy:

  1. Fajne połączenie, masz świetne spodenki :)

    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/blog-post.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, strasznie podobają mi się te spodenki, a właściwie to wszytko!
    A przy okazji zapraszam do mnie: http://jagodakotekablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek po prostu cudowny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha taki skromny wyszedł, niestety szybko się rozwalił, bo nie potrafiłam zakończyć :(

      Usuń
  4. fajnie wygaldasz :)! sama ostatnio myslam aby wybrac sie na taki spacer do parku, wziac lapka i posiedziec nad fotami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjęcia :)
    ślicznie wyglądasz ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie! Wyglądasz ślicznie w tym wianku i koronkowych ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, szorty są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz. Idealna pogoda na takie posiedzenie na kocyku :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.