Męski styl na topie!

Nie zawsze chcemy wyglądać mega dziewczęco. Ubrania inspirowane męską szafą, u nas kobiet też mogą wyglądać fajnie. Przedstawicielki płci pięknej już w latach 60. wiedziały, że spodnie nie są tylko do uprawiania sportu. Popularne zaczęły być same dżinsy. Natomiast w drugiej połowie owych lat Yves Saint Laurent zaprojektował damski smoking.
Dziś u mnie totalna kumulacja tego trendu, ponieważ mam na sobie spodnie z kantem (właśnie jakby od garnituru). Na ich temat już rozpływałam się w innym poście. Dżinsową kurtkę trochę w fasonie oversize i slip on'y. Takiego okrycia wierzchniego szukałam już od dawna, gdyż nadaje charakteru każdej stylizacji, a jednocześnie jest bardzo uniwersalne i chciałoby się to zakładać do wszystkiego!
Do tego sam dżins jest przecież hitem tego sezonu. To wszystko zostało scalone przez pasiak, t-shirt, który jest totalnym must have!







Chyba wszystkie z nas zakochały się w delikatnych i koronkowych stanikach, które podkreślają biust i dekolt. Jednak szkoda mi obecnie stu sześćdziesięciu złotych na tę część garderoby ze sklepu GODSAVEQUEENS czy każdego innego. Dlatego postanowiłam sama zadziałać i po prostu przyszyć do takiego zwykłego małe co nieco. I jak wyszło?




(shoes - h&m, pants - stradivarius, bag - persunmall, t-shirt - zara, jacket - mango online, sunglasses - here link)


11 komentarzy:

  1. Wyglądasz mega! Lądujesz w moich inspiracjach :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wszystko dobrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeans chyba nigdy nie wyjdzie z mody! Lubię te dodatki w granatowo-niebieskich odcieniach :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: festiwalowo-kwiatowa stylizacja - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kurtka:) ale piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kurteczka :) lubię męskie looki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojacie, świetnie wyglądasz. A dżins będzie się trzymał pewnie jeszcze długo, długo. :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.