Sukienka z lumpeksu

Kiedy ktoś do mnie przyjeżdża często stwierdza, że "mieszkam na końcu świata". Jednak codziennie odkrywam nowe zalety tego miejsca. Między innymi to, że mogę robić zdjęcia z niepowtarzalnym tłem. Piękny las, zalew, aleja brzozowa czy tak jak dzisiaj piaszczysta skarpa są na wyciągniecie ręki. Nie powiem, że nie tęsknie za miejskim klimatem zdjęć, ale to zupełnie inna bajka. Każdemu z Nas przyda się odskocznia, a powroty do domu to dla mnie nieustające wakacje.

Pakując się myślałam, że jadę tylko na cztery dni i zabrałam ze sobą niewiele rzeczy. Pustka w szafie, więc jak tu zrobić nowy post - pomyślałam. Jednak lumpeksy nie zawiodły i zaowocowały sukienka z dzisiejszego posta. Taka zwyczajna, czarna z tą uroczą falbanką na dole marzyła mi się od dawna. Nawet rozważałam kiedyś uszycie podobnej. Cały zestaw jest prosty, bo powstał tuż po wyjściu z basenu! Jednak mam wrażenie, że sukienka pojawi się tu jeszcze w bardziej dopracowanej wersji.


Ps. Okazało się, że na ten mój koniec świata dojeżdża nawet kurier, więc szykujcie się na powiew nowości!








7 komentarzy:

  1. prześliczna jest ta sukienka :)
    moim zdaniem fajnie tak mieszkać "na końcu świata" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta sukienka:) piękne zdjęcia:*
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna znaleziona perełka! Zachwycam się też okularami :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: festiwalowo-kwiatowa stylizacja - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześwietne zdjęcia! Mega wyglądasz w tej sukience :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/07/summer-must-haves.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cute cardigan :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Przeglądam Twojego bloga i jestem zachwycona! :D
    Zapraszam do mnie :)
    http://liittleblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.