Z czym nosić "Off-shoulder blouse"?

Dziś na tapecie "Off-shoulder blouse", czyli ostatnio bardzo modna część garderoby. Właściwie jest to najczęściej bluzka lub sukienka, która mocno odsłania ramiona. Pięknie je eksponując, jednak taki fason nie jest dla wszystkich sylwetek. Ja pamiętam takie bluzki jeszcze z dzieciństwa, a obecnie powróciły one do nas wraz ze stylem hippie i boho. Moja z piękną, biała koronką pochodzi z internetowej sklepu Dresslink(click). Mimo uprzedzeń wygląda identycznie jak na stronie. Jest dobrze wykonana, a materiał jest miły w dotyku. Zdecydowanie będzie jedną z moich ulubionych tego lata, a zamawiając zupełnie nie byłam przekonana.

Ja postawiłam na prostotę i zestawiłam ją z czarnymi rurkami, ponieważ uważam, że do tej falbanki na ramionach najlepiej wyglądają obcisłe, przyległe spodnie lub spódnice. Szpilki podkręcają całość i dodają jej kobiecości. To zestawienie będzie idealne na randkę!
Co sądzicie?










(blouse - here, pants - river island, shoes and bag - zara, sunglasses - dresslink)

14 komentarzy:

  1. Wyglądasz super <3
    mega połączenie
    a co do Dresslink też byłam niepewna, ale w tym tygodniu przyszła do mnie paczuszka i jestem mile zaskoczona :)
    nawet rozmiary normalne jak na chiński sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się zadziać, ale ogólnie nie jest źle :)

      Usuń
  2. Uwielbiam bluzki i sukienki z odsłoniętymi ramionami, dodają sensualności i wdzięku. Świetnie to pokazałaś w tym połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja
    pasuje Ci taka bluzeczka
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bluzeczka, świetnie w niej wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Podobają mi się takie bluzeczki i właśnie planuje uszycie podobnej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja! bluzeczka mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bluzka;) ja też ostatnio taką dostałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie !!! świetna bluzeczka <3 makijaż i fryzurka idealnie podkreślają całość looku <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przepięknie! Bluzka dodaje kobiecości :)

    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna jest ta bluzeczka, oglądałam takie w Bershce, znaczy się w takim typie :) Całość na plus i do twarzy Ci w czerwonych ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. mega romantycznie i kobieco ! bluzka jest cudowna i zazdroszczę Ci jej :) ostatnie zdjęcie mnie urzekło ♥

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.