Znalazłam cudne kimono!

Zgodnie z obietnicą, dziś rzeczy z wakacyjnego niezbędnika  w zestawie.

Kimono to hit tego lata. Pasuje zarówno do kostiumu kąpielowego, zakrywając co nieco na plaży, ale także do codziennych stylizacji. Nadając im festiwalowy luz. Mi brakuje tylko dużego wianka we włosach, aby całość wyglądała niczym z Openera czy Coachella, Jak znaleźć idealne kimono? Po pierwsze liczy się jego wzór. Moje jest w kwiaty trochę w słowiańskim stylu, dodatkowo wykończone koronką co dodaje mu uroku i  praktycznie "robi" cały look. Poszukiwania trwały od wiosny. W sieciówkach pojawiało się wiele opcji, ale płacić często ponad sto złotych za kawałek poliesteru - nie widzi mi się. To z dzisiejszych zdjęć zamówiłam ze strony Dresslink i jest taniutkie (tutaj możecie porównać ich zdjęcia). Co sądzicie?










(shorts - choies, bra - house, kimono - here, sunglasses - moodo)

12 komentarzy:

  1. kimono jest przepiękne <3 a Ty wyglądasz cudnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulala ale stylóweczka :D Piękne kimono, genialny print! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. co tu dużo pisać wyglądasz obłędnie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi się podobają takie kimona! Genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kimono rzeczywiście cudne !
    zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lepiej Ci w krótkich włosach, w tych wyglądasz na 8 lat starszą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się! w krótszych wyglądałaś bardzo kobieco i sexownie. wierny fan i czytelnik

      Usuń
  7. Nie zależy mi, aby wyglądać bardzo młodo i seksownie. Dobrze się czuję w tej długości włosów. Zapuszczenie dużo mnie kosztowało, dlatego nie planuje ścinać, o nie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kimona ! Twoje mnie totalnie urzekło, jest dziewczęce i stylowe :) super blog, z przyjemnością obserwuję !

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.