Amazing outfit

Patrząc na dzisiejszy tytuł tego posta, mogliście sobie nieładnie o mnie pomyśleć. Jednak nie jest to przejaw pychy czy samochwalstwa. To po prostu napis na bluzie. Bluzie, która będzie idealna na dni pod tytułem "Nie mam się w co ubrać". Zakładam do niej tylko ciemny dół, adidasy i jestem gotowa. Czasem nie potrzeba tysiąca modnych akcentów, żeby wyglądać dobrze. Właśnie tak połączyłam to wszystko dzisiaj i równie dobrze ten post mógłby nazywać się - a po bułki do sklepu idę tak. 
Bluzę kupiłam podczas wyprzedaży w sklepie internetowym Mango. Prawdopodobnie stacjonarnie nie była w ogóle dostępna (jeśli się mylę, dajcie znać!). Nawet jeśliby była nie dotrwałaby pewnie do czasu obniżek. Jest taka milutka od spodu. Właśnie dlatego między innymi uważam się za królową przecen!








13 komentarzy:

  1. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne szorty i torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look, podobają mi się buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie bardzo podobają się Twoje szorty!.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look ,a szczególnie ta bluza!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś oglądając Twój blog twierdziłam , że bardzo ładna dziewczyna z Ciebie ,dziś patrząc na Twoją twarz niestety nie mogę tego powiedzieć, niestety głównym problemem są włosy.owszem są piękne,długie, ale nie pasują Ci do twarzy ,z przedziałkiem na środku wyglądasz nie ładnie. wiem, że nie weźmiesz pod uwage tego co pisze ,ale spójrz sama na swoje zdjęcia i stwierdź czy naprawdę się sobie podobasz.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, okulary są rewelacyjne, zdjęcia bardzo dobrej jakości :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.