STREET FASHION

Codziennie na warszawskich ulicach widzę bardzo wiele ciekawie ubranych osób. Często mijani ludzie inspiruję mnie na tyle, że chce dany element przełożyć do swojego zestawu. Mam też nadzieję, że chociaż raz ja dla kogoś byłam taka inspiracją. Byłoby super! Jeśli lubicie przeglądać stylówki w Internecie ten post jest dla Was!

Muszę poinformować, że moja bluzka typu hiszpańskiego (jak się ostatnio dowiedziałam) zostanie chyba hitem mojego lata. Strasznie lubię ją nosić i pasuje wbrew pozorom do wielu rzeczy. Dziś w wydaniu z dżinsowymi szortami. Do tego przepiękne i modne balerinki. Jednak muszę was coś zdradzić - strasznie mnie obcierają... i to ich jedyny minus.






(shoes  - parfois, shorts - choies (old), blouse - here, bag - promod)

11 komentarzy:

  1. Widziałam na blogu u Fashionelki, czemu się nie chwalisz?! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wyglądasz:) zakochałam się w bluzce:*

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jesteś inspiracją!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna bluzeczka, jako dzieciak miałam masę w takim stylu

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna bluzka ! i te buty - czad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluzka jest naprawdę super!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, strasznie miło mi! <3

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.