Szara klasyka

Jakie są Wasze ulubione kolory? Moje to zdecydowanie czarny, szary, biały i granat. Zauważyłam to szczególnie ostatnio, patrząc na swoją szafę. Wydają się to takie smutne i niekorzystne kolory dla urody. Jednak co ja poradzę, że czuję się w nich komfortowo i jakoś podświadomie je wybieram. Dla mnie są raczej symbolem klasyki - te kolory nie wychodzą z mody. 
Podobnie sprawa ma się z sukienkami, posiadam sześć czarnych sukienek za to każda zupełnie inna. Tym razem dla odmiany na wyprzedaży kupiłam szarą. Prosty krój, jedynie z delikatnymi marszczeniami na dole. Wszystko byłoby idealnie gdyby nie fakt, że podczas chodzenia sukienka przemieszcza się delikatnie w górę, odsłaniając to i owo. Czego w przymierzalni nie można było przetestować.
Do tego duży, ozdobny naszyjnik od Hapinness Boutique, który przyszedł do mnie ładnie zapakowany (co mogliście zobaczyć na moim insta tu). Miały być jeszcze szpilki, jednak miasto i obcas to nie dla mnie. Stawiam na wygodę!








(shoes - adidas, dress - zara, necklace - happiness boutique, sunglasses - moodo)

Pamiętajcie, że Happiness Boutique oferuję DARMOWĄ wysyłkę oraz program lojalnościowy dla klientów!
Remember that Happiness Boutique offer free shipping as well as our customer reward program!

14 komentarzy:

  1. Świetnie!
    W takich połączeniach Cię uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki to model butów? :)
    stylizacja na ogromny plus! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to model adidas zx500 :).
      Dziękuję :*.

      Usuń
  3. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się faktura tej sukienki :) naszyjnik cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to wygląda z tymi butami, obserwuję :)
    monsv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kurde, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja ;)
    Obserwuje bloga, modną polkę, instagram oraz polubiłam na fb :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie potrafię wymienić moich ulubionych kolorów heheh ;)
    Sukienka niby zwykła, ale jednak ma coś w sobie. Super zestaw!


    Pozdrawiam,
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się szarość, tak samo jak czerń i biel to klasyki, ale zawsze się w nich wygląda dobrze, taka sportowa stylizacja a jednocześnie bardzo kobieca bo podkreśla twoje atuty bardzo mi się spodobała. Sama u siebie ostatnio robiłam zestawienie szarej eleganckiej sukienki ze sportowymi butami ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka wygląda fenomenalnie !
    Wydaje się być niesamowicie wygoda
    Super <3
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.