Outfit of the month

Codziennie patrzę na kalendarz i nie wierzę. Naprawdę mamy już grudzień? Nienawidzę jak czas przecieka mi przez palce. A listopadowy czas właśnie to zrobił. Dodatkowo w mojej szafie przez ten czas prawie nic się nie zmieniło. Ukochałam sobie tylko połączenie nowej kamizelki z równie klasycznym czarnym płaszczem. Tak to szara kamizelka! Nigdy bym się nie spodziewała, że znajdę tak minimalistyczną rzecz w sklepie Taily Weijl. Miłe zaskoczenie zaowocowało również zakupem nowego puszka w pięknym kolorze do torebki.
Po raz kolejny uległam frędzlom, tym razem w postaci dodatku i muszę stwierdzić, że bardzo dobrze nam się razem żyje. Do tego torebka jest mega pojemna. To zdecydowanie ulubieńcy tego miesiąca. Kwintesencja mojego stylu w kilka zdjęciach...

Kto nie śledzi mojego Instagramu (@fashionsblackmail) czy Snapa o tej samej nazwie - może przeżyć teraz mały szok. Zmiany, zmiany, zmiany, nawet w fryzurze!










(hat - mohito, vest - taily weijl, pants - h&m, bag - here, shoes - deezee)

11 komentarzy:

  1. brawo fryzura !!! zmieniłaś kolor czy światło tak zadziałało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :). Koloru nie zmieniłam, to faktycznie światło i obróbka.

      Usuń
  2. Też nie wierzę, lada moment będziemy mieć nowy rok :)
    Świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudownie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kapelusz wygląda jakby był za mały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu tak sądzisz? Nie każdy kapelusz wciąga się na czoło jak czapkę ;).

      Usuń
  5. Studentka dziennikarstwa i pisze "na prawdę"? Trochę zabawne i trochę smutne niestety ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za poprawienie, nie zauważyłam tego :). Nie ma co się smucić!

      Usuń
  6. świetnie Ci w kapeluszu ! u mnie na blogu ta sama torebka w kolorze beżowym - uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie Ci w szarościach.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.