Podsumowanie roku 2015

12 miesięcy, 36 postów, 29 stylizacji i wiele zmian. Jestem strasznie z tego zadowolona. Patrząc na to podsumowanie mogę szczerze powiedzieć, że nadal wszystkie te stylizacje chętnie bym założyła dzisiaj. To oznacza jedno, że mój styl staję się coraz bardziej określony i ustatkowany. Zdecydowanie teraz jestem bardziej świadoma tego co kupuję przez co w mojej szafie jest mniej rzeczy jedno sezonowych, modnych tylko przez chwilę. Robiąc taki kolaż jasno widać mój styl. Wolę spodnie, niż spódnice. Jeśli chodzi o kolory to króluje czerń, szarość, niebieski lub ich odcienie. Jak włosy to zdjęć to tylko rozpuszczone. Jednak najbardziej śmieszą mnie moje skrzyżowane nogi na co drugim zdjęciu! 

A teraz proszę pomóżcie mi wybrać najlepszą stylizacje minionego roku. Głosujcie podając kombinacje cyfry i litery - jak podczas gry w statki! Tutaj w komentarzach lub na Facebooku.

PS. Kto zgadnie jakiej stylizacji zapomniałam dodać do kolażu i zdałam sobie sprawę właśnie teraz...?!


12 komentarzy:

  1. jak dla mnie najlepsza stylizacja C4:) Klasyczna i na dodatek w moich ulubionych kolorach:)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. c1 jest idealna, na luzie ale elegancka <3
    monsv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny blog!:) I super styl.Dziewczyny mogą śmiało brać z Ciebie przykład.Na twój blog trafiłam przez przypadek i jestem pod dużym wrażeniem:) Wyczytałam że studiujesz dziennikarstwo czy jesteś zadowolona ze swojego kierunku?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Tak, studiuję dziennikarstwo i może nie w 100 procentach, ale ogólnie jestem zadowolona :).

      Usuń
  4. Ja zawsze chciałam studiować dziennikarstwo..... A tak poza tym trafiłam na twojego bloga przez JOY. Mam nadzieję że zostaniesz ambadasorką JOYA... Pozdrawiam cieplutko😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze Ci sie uda, wszystko jest w naszych rękach ;). Dziękuje bardzo, jutro jest właśnie casting! Aaa!

      Usuń
  5. jesteś bardzo podobna do Gigi Hadid, obie bardzo ładne:) czekam na nowe posty, dawno nic nie było, mam nadzieję, że nie porzuciłaś bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuje to bardzo miłe! Brak fotografa mnie troszkę sparaliżował, ale postaram się wstawić nową stylizację jak najszybciej! Zapraszam Cię na mój Instagram i fan page - @fashionsblackmail. Buziaki!

      Usuń
  6. E2 rurki +koszulka w spodniach uwielbiam *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Co mozna zrobic by byc taka jak ty ?! W trafilam tu przez konkurs Rexony i uwazam ze blog jest bardzo fajny jak i twoje stylizacje..mega *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo! Trudne pytanie :). Zapraszam Cie na moj fan page na Facebooku ;).

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.