4 LOVE

Moda gna tak szybko, część rzeczy szybko znika, a inne wracają jak bumerang. Dzieje się to między innymi za sprawą projektantów wielkich domów mody, którzy często sięgają po inspiracje do historii. Jednak jest pare rzeczy, które zawsze będą modne.


Pierwszym, ukochanym elementem będzie kurtka, która okazała się idealnym uzupełnieniem mojej szafy. Kupiłam ją w wakacje na przecenach i noszą ją bardzo (bardzo!) często. Pasuje zarówno do spodni jak i do sukienek przełamując ich dziewczęcy charakter. Można powiedzieć, że wyprzedziłam trendy, bo taki krój króluje obecnie w sklepach. Pozostało mi tylko doszyć do niej kilka modnych naszywek.

Wspomniana już sukienka pozornie jest prosta, szara z delikatnym marszczeniem u dołu przez co może maskować nasze niedoskonałości. Początkowo nie byłam do niej przekonana, ale okazała się idealna zarówno na lato jak i na czas kiedy mamy niższe temperatury. A to przez swój materiał (jeśli ktoś wie jak się nazywa, dajcie znać!), który obecnie jest bardzo popularny.

Tym razem zamiast dużego naszyjnika postawiłam na apaszkę. To zabawne jak co jakiś czas powracają do łask. Kiedyś jako mała dziewczynka miałam taka białą i nosiłam ją jako zwykłą bandamkę chroniącą przed słońcem. Później podczas lumpeksowych łowów udało mi się kupić jeszcze czerwoną i właśnie czarna. Służyły mi jako ozdoba na rękę, głowę w stylu pin-up lub przywiązana do torebki. Teraz po kilku latach odpoczynku w szafie wyciągnęłam ją i zawiązałam pod szyją zgodnie z panującym trendem. Taka mała rzecz, a cieszy!

Doszliśmy do butów, kozaków za kolano. Wiem, wiem mają je już wszyscy, ale to dlatego właśnie, że tak świetnie wyglądają na nodze. Ja swoich, idealnych szukałam długo. Ze względu na mój wzrost i preferowanie wygodny wiedziałam, że mój model musi być na średnim obcasie. Kiedy już go znalazłam i zdecydowałam się na zakupy - nie było mojego rozmiaru. Pogodzona z tym faktem błądziłam w styczniu po sklepach i nagle mym oczom ukazały się one. To było przeznaczenie. Jedyny minus? Delikatny zamsz, który bardzo szybko się brudzi. Takie buty staram się nosić do spódniczek lub sukienek, ale kto wie.









(jacket, bag - mango, dress - zara, shoes - stradivarius, scarf - sh, sunglasses - here)

8 komentarzy:

  1. Stylizacja na żywo robi jeszcze większą furorę! Besos ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ta kurtka :) całość bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wraca, bo na dobrą sprawę ciężko wymyślić coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co tu dużo pisać wyglądasz cudownie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Twoje stylizacje, często się nimi inspiruje, raz nawet zdarzyło mi się skopiować całość ;pp ten najnowszy trzyma poziom, super:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz idealnie

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.