Koszula nocna na co dzień

Skoro bieliźniana sukienka już tu się kiedyś pojawiła, to czas na koszulę nocną w dziennej wersji. Na wybiegach ten trend pojawił się w 2013 roku w kolekcji jesień-zima Louis Vuitton, gdzie królowały satyna, koronki i przezroczystości. Mój dzisiejszy zestaw nijak ma się do estetyki tego pokazu. Jednak ja lubię wyciągać pojedyncze rzeczy z trendów i łączyć je po swojemu, bardziej przystępnie, na co dzień. Dlatego dziś w roku głównej bawełniana koszula w błękitnym kolorze. Aby przełamać jej charakter połączyłam ją z paskiem, która ma dwie klamry i jest inspirowanym tym od B-LOW THE BELT (click), który nosiła Kenndal Jenner. Z małą różnicą, że jej skórzany kosztował około 600 złoty, a mój 15 zł. Reszta jest prosta i wygodna, bo zdjęcia były robione na wyjeździe, gdzie nie miałam ze sobą wielu rzeczy.







(shoes - adidas, pants - h&m, shirt - ny, bag - mango, belt - stradivarius, cardigan - sh)

4 komentarze:

  1. jedyne co mi nie pasuje to ten sweter.. i to w połączeniu z koszulą.. ;/ ale reszta bardzo fajna. ;D
    i czesz się tak częściej ! ;D ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula ! na pasek także polowałam, ale nie udało mi się go kupić, dlatego zazdroszczę łupu :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.