Romantyczny

Romantyczny, naturalny i nonszalancki - te trzy słowa przychodzą mi na myśli patrząc na dzisiejszy zestaw. Po pierwsze, dzięki swojej stonowanej kolorystyce. Tym razem zestawianie zaczęłam od kremowej koszuli z ażurowymi ramionami i wiązaniem na dekolcie. Jest delikatna i idealnie pasuję do mojej fryzury. To ona tutaj jest gwiazdą. Mimo tego, że na razie chowam ją pod odkryciami wierzchnimi. A Wam jakie słowa kojarzą się z tym zestawem?








(shoes - stradivarius, skirt - promod, shirt - taily weijl, jacket - pull&bear, bag - here)

10 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się kurtka i spódniczka - ciekawe połączenie.
    A włosy masz po prostu piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczęco i stylowo :) koszula i torebka mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo kobieco, z klasą, nie przesadziłaś z dodatkami, wzorami i kolorami, co często Ci się zdarza. CUDO

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobisz post o prezentach urodzinowych?proszę proszę:)))))):**** super wyglądasz:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym przed moimi urodzinami, ale nie zrobiłam tego bo mało jest teraz rzeczy materialnych, które chciałabym dostać :).

      Usuń
  6. Rewelacja!! Więcej takich stylizacji!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje nogi w długich kozakach sa boskie.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.