KHAKI VEST


Mam nadzieję, że dzisiaj przywitacie ogromnymi brawami, moją nową bohaterkę - khaki kamizelkę. Zasługuje ona na to tym bardziej, że całą zimę przeleżała w szafie niepokazana. A po drodze musiała odwiedzić jeszcze szpital dla ubrań, czyli moja ulubioną krawcową, aby stracić kilka centymetrów na długości. Na szczęście dziś mogę Wam ją pokazać i moja fascynacja tą częścią garderoby zostanie na chwilę uśpiona (to już druga w mojej szafie, post z szarą znajdziecie tutaj). Zestawiłam ją z prostą, czarną bazą jak lubię najbardziej. Czarny t-shirt typu long-sleeve dobrej jakości to to czego mi brakło. Niby banalny i oczywisty, a dopiero jak go macie okazuje się, że pasuje do tak wielu rzeczy. Szczególnie o tej zdradzieckiej porze roku. Do tego kilka ulubionych dodatków i gotowe.

Pamiętacie tutorial makijażowy z ostatniego posta (klik), dziś pokazuję go w całej krasie.









(shoes - allegro, pants - h&m, belt - stradivarius, vest - here, blouse - bigstar, watch - fossil, bag - zara, scarf - sh)

15 komentarzy:

  1. Rewelacyjna stylizacja! Piękne buty i kamizelka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Wyglądasz zjawiskowo :)
    Świetna ta khaki kamizelka ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. super!mam tą samą kamizelkę, fajny i oryginalny element w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sa te buty, idealnie pasują ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna stylizacja i przepiękny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamizelka i torebka są mega! Wszystko jest tak fajnie dopasowane, kolorystycznie i krojem :) A najbardziej polubiłam tę chustkę na szyi!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: niebiesko, wiosennie z dodatkiem żółtych żonkili - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tę kamizelkę i uwielbiam, ale strasznie się gniecie :////

    oczywiście cudnie wygladasz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, co widać na zdjęciach :(.

      Usuń
  8. Świetna stylizacja i mam taką samą torebkę 😉 uwielbiam ją ❤ średnio mi tylko pasuje ten makijaż 😞

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kamizelka! chcę własnie kupić podobną - białą, albo czarną! :) Dziękuje za odwiedzinki i zapraszam ponownie :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie się prezentujesz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się takie długie kamizelki i sweterki, niestety przy moim wzroście nie mogę sobie na takie ubrania pozwolić ale Ty wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jesteś.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.