Grey power


Wracam do postów, gdzie liczą się tylko stylówki. Pogoda nas rozpieszcza na tyle, że ja i moje blady nogi nie byłyśmy przygotowane na pokazanie się w krótkich spódniczkach i szortach. A długich spodni mam na tyle dość, że mogłabym je wyrzucić przez okno (o nie, żartuję ubrań się nigdy nie wyrzuca). Dziś wszystko zaczęło się od spódniczki, kiedy to zdałam sobie sprawę, że nie zdążyłam jej Wam pokazać poprzedniego lata i leży sobie tak bidulka zapomniana. Z racji tego, że na co dzień nie lubię wyglądać seksownie to o dobraniu szpilek nie było mowy. Wygodne i sportowe buty? Jak najbardziej. A ten model adidas ZX FLUX VERVE jest idealny na lato, bo wykonany z miękkiego, cienkiego materiału. Do tego bluzka z dłuższym tyłem, żeby mogła zasłonić co nieco i tak wybrałam się do Zoo.










 (shoes - adidas zx flux verce via zalando, skirt - here, t-shirt - diverse, bomber jacket - here, bag - dresslink)

16 komentarzy:

  1. Świetna spódnica! Pasują tu bardzo te sportowe buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chciałabym sobie sprawić Fluxy!:) Świetne są:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty!! bardzo mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co tu dużo pisać wyglądasz fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódnica. Uwielbiam szary kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna spódnica ;) Mam podobną i też szarą

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna bomberka ! Twoja spódnica jest czymś czego właśnie szukam :D
    Fajnie, że dobrałaś sportowe buty. Również nie jestem fanką "sexy" look'ów

    OdpowiedzUsuń
  8. You look lovely! Such good replicas! x

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie sportowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your style, it's so pretty and girly! x

    OdpowiedzUsuń
  11. Olga, skąd znasz Abstrachuj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wspólnym znajomym 😉.

      Usuń
  12. świetna spódniczka! piękny look :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.