Koszula w drobne paski

Połączenie dwóch trendów w jednej rzeczy? To jak najbardziej możliwe. Dziś pokaże Wam piękną koszulę, którą udało mi się kupić podczas wyprzedaży. Jej cena była obniżona o prawie 75 procent! Zdecydowałam się na nią ze względu na nietypowe, rozkloszowane rękawy. Nigdy takich nie miałam i muszę przyznać, że nie należą do praktycznych i wygodnych, ale czuje się w nich tak dobrze, że moje ręce aż same w nich... tańczą. Drugim aspektem zasługującym na uwagę jest jej materiał, a raczej jego wzór. Są to drobne, biało-niebieskie paski - trochę w stylu marynistycznym. Kilka domów mody w tym sezonie lansowało właśnie taki minimalistyczny wzór. Polecam jeśli jeszcze nie macie nic takiego w swojej szafie - pasuje każdemu!







Drugi raz udało mi się samodzielnie wykonać manicure hybrydowy (ten noszę już tydzień).

(shoes - deezee, shorts - romwe, shirt - zara, bag - milate)

5 komentarzy:

  1. Koszula jest bardzo ciekawa!:) A spodenki mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama skusiłabym się na taką koszulę :) świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :)
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.