Total nude


Od kilku sezonów jestem wielką fanką stylu Isabel Marant. Zawsze z zapartym tchem śledzę pokazy tej projektantki. To własnie ona zapoczątkowała modę na wiązane balerinki. U mnie jest to już druga taka para. Jednak te beżowe są inne, zainspirowane modelem Leo z charakterystycznymi srebrnymi oczkami. Nie mam zamiaru udawać, że to oryginał. Jak to się mówi? Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. 

Na uwagę zasługuje również kolejna bluzka z hiszpańskim dekoltem. Ma ona jednak nietypową formę bo nazwałabym ją "nadmuchaną". Dzięki, czemu jest wyjątkowa i ciekawa. Początkowo gdy ją zobaczyłam na wieszaku w second handzie (tak, kupiłam ją w lumpeksie), nie zwróciłam na nią uwagi. Jest w rozmiarze 40! Teraz cieszę się, że się po nią wróciłam.

Tego dnia miałam bardzo dobry humor, stąd te miny!









 (shoes - elilu, shorts - h&m, blouse - h&m(sh))

11 komentarzy:

  1. uwielbiam buty z wiązaniami! Prześliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzeczka
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Wyglądasz fenomenalnie! :)
    Cudny zestaw i jaki piękny make-up!!! Jestem zachwycona! ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna bluzka ! wiazane baleriny swietnie sie prezentuja ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna bluzka! ♥ masz świetny kolor szminki :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzka :) Uwielbiam odkryte ramiona <3

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.