Culottes - co to jest?

Długo broniłam się przed nimi. Nie wyobrażałam sobie siebie w nich za nic. Jednak przychodzi taki magiczny czas wyprzedaży, kiedy to niska cena kusi człowieka niemiłosiernie. Tak też było tym razem. Mowa oczywiście o spodniach typu culottes. Jednych ta nazwa śmieszy, inni są przerażeni. Postanowiłam się z nimi zmierzyć i połączyć je w moim stylu. Są to jednak po prostu luźne spodnie (żeby nie napisać gacie) z szeroką nogawką, o długości znanych nam wszystkim rybaczek (za kolano). Fason trudny, który nie każdemu będzie pasował. Sprawę ratują jednak szpilki, wydłużają one sylwetkę oraz nadają całości szyku i elegancji. Moje spodnie są w kolorze khaki, prawdziwy król ostatnich miesięcy. Cała reszta jest prosta i czarna, bo gwiazda musi być tylko jedna.

Mam dla Was pewien trik. Jeśli nie jesteście maniakami modowymi i nie lubicie przeglądać pokazów mody czy magazynów, a chcecie wiedzieć co będzie modne. Wystarczy przejść się po kilku najpopularniejszych sieciówkach, które bardzo skutecznie adaptują nadchodzące trendy. Kiedy jakiś motyw, wzór czy krój pojawia się w minimum 3 różnych, popularnych sklepach - możecie śmiało przyjąć, że jest to trendy!









(shoes, jacket - zara, pants - bershka, body - stradivarius, sunglasses - biedronka, bag - milate)

9 komentarzy:

  1. Ja tez boję się tych spodni. Ale ciekawią mnie niezmiernie ;)
    Twój zestaw bardzo mi się podoba! Chyba też się na takie spodnie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za jeśli chodzi o ten model spodni jestem na etapie dojrzewania, ty natomiast dojrzalas i wyglądasz w nich rewelacyjnie! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kuloty:) te Twoje też są super;) świetny zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw! ;)
    Przyznam szczerze, że też nie mam odwagi ich kupić. W mojej pracy często je przymierzałam, łączyłam itp ale jakoś nie widzę siebie w tym ;D
    Może to kwestia odwagi tak jak w Twoim przypadku- zaryzykowałaś i efekt jest świetny! podoba mi się ! ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się te spodnie nie podobają, ale muszę przyznać, że świetnie wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama mam takie spodnie i bardzo je lubię. Super stylizacja Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem zachwycona kulotami :) extra zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak moim zdaniem w tamtym roku coś jeszcze udało mi się dorwać na wyprzedaży . Tak w tym już kiepsko .
    Piękna stylizacja !

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.