Spodnie Boyfriend

Moda na spodnie typu "boyfriend" czy "mom jeans" na dobre rozsiadła się na salonach. Tym razem i ja zapragnęłam czegoś innego niż zwyczajne rurki. Zmierzyłam w kilku sklepach mnóstwo modeli, ale w żadnym nie czułam się dobrze. Mówi się, że dziewczyny o sylwetce modelkowej (chłopięcej) mają łatwiej z ubraniami, ale jednak nie do końca. Nie wszystko wygląda na nas tak... ponętnie. Stąd musiałam zrezygnować z modnego fasonu. Jednak coś mnie tknęło, aby zabrać do przymierzali parę takich spodni, ale w mniejszym rozmiarze niż zwykle. Z uśmiechem na ustach zmieściłam się w trzydzieści cztery z ciekawymi przetarciami i nietypowym barwieniem. Już po pierwszym założeniu wiedziałam, że jest to strzał w dziesiątkę, bo czuję się w nich bardzo wygodnie. Tylko nie należy w nich szybko kucać i trzeba ostrożnie zakładać!








(t-shirt - pull&bear, belt - h&m, pants - stradivarius, shoes - elilu, bag - milate, watch - fossil)

10 komentarzy:

  1. uwielbiam boyfriendy:) świetny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie i ciekawe miejsce do zdjęć :)
    Bardzo przyjemny w odbiorze blog!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z tymi kolorami w tle wyszło mega super ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny pasek! a zdjęcia świetne, szczególnie 2 pierwsze - masz piękny uśmiech :D
    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  5. super jeansy! w komplecie z paskiem wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urzekający uśmiech i ciekawa sceneria zdjęciowa ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę się tam w końcu wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w tym fasonie spodni! :) Super całość! <3

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.