Chorwacja

Jesień już przekroczyła nasze progi, sezon Fashion Week'ów w pełni. Tymczasem ja postanowiłam przedłużyć sobie lato, wyjazdem do Chorwacji. Nie mogłam, nie wykorzystać tak pięknych widoków i okoliczności przyrody, więc przygotujcie się jeszcze na letnie stylizacje na blogu. 


Zaczynamy od kostiumów kąpielowych, które kłębiły się w mojej szafie kilka sezonów i w końcu doczekały się należytej premiery. Pierwszy, dwuczęściowy, czarny, który dzięki kilku zgrabnym paskom ciekawie podkreśla figurę. Pochodzi z ubiegłej kolekcji polskiej sieciówki House - uwielbiam ich promocje 2 za 1. Z racji tego, że nasza mała (prawie prywatna) plaża okazała się typowo chorwacka, czyli kamienista. Obowiązkowym elementem były buty do wody. Jestem typem podróżnika, który lubi nutkę emocji i dzięki temu obuwiu mogłam chodzić po szorstkich i stromych skałach. Udało mi się je kupić z przezroczystego tworzywa, przez co nie rzucają się w oczy na zdjęciach. Koniecznie dajcie mi znać, czy podoba Wam się to co znajdziecie poniżej.

Kolejne odsłony plażowania w następnym poście.








4 komentarze:

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.