Nude & Grey

W tym sezonie na dobre zakochałam się w... golfach. To nie było nasze pierwsze spotkanie (pamiętacie ten post dwa lata temu?), ale w tym miesiącu kupiłam aż 3 bawełniane golfy w różnych kolorach. Na pierwszy ogień idzie cielisty, czy jak ktoś woli nude. Wszystkie odcienie tego typu są nadal bardzo modne, nie tylko na paznokciach czy ustach. Do golfów świetnie wyglądają wszelkiego rodzaju kamizelki. Ja wybrałam moją ulubioną - długą i jasnoszarą. Kiedy ją założyłam, wiedziałam, że reszta musi pozostać w podobnej kolorystyce wedle starej zasady.


Ciesze się również, że na blogu mogę pokazać Wam nową fryzurę, którą ostatnio często noszę - double braid. Podwójne warkocze jakiś czas temu wylansowały Kardashianki. Od tego czasu zawsze jak jestem w domu, proszę o jej zrobienie mamę lub siostrę. Mogliście ją nie raz zobaczyć na moim snapie - fashionolza. 








(shoes - deezee, pants - stradivarius, vest - tally weijl, turtleneck - new look, bag - gamiss)

5 komentarzy:

  1. Fantastycznie się prezentujesz :) Po prostu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzura jest rewelacyjna. Nie sądziłam, że połączenie carmelowego i szarego tak dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też się nie spodziewałam. :)

      Usuń
  3. całość bardzo, ale to bardzo mi się podoba! każdy element jest przemyślany i pasujący do pozostałej części :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.