Dusty pink - najmodniejszy kolor sezonu

Miłość do golfów w tym zimowym sezonie trwa. Tym razem mam dla Was ciekawe połączenie kolorystyczne - bordo oraz dusty pink, czyli brudnego różu, który zawojował obecnie rynek. Nosimy go zarówno na ustach w formie pomadek jak i na ubraniach. Ja wybrałam bomberkę w tym kolorze, która składa się z dwóch materiałów. Znajdziecie ją w sklepie internetowym - tutaj i muszę przyznać, że jakością nie odbiega od sieciówek. Właśnie tak chodzę najczęściej ubrana, gdyż jest to wygodny zestaw odpowiedni zarówno do pracy czy szkoły.








(shoes - old, pants - mohito, turtleneck - lidl, bomber jacket - here, bag - mango, belt - stradivarius)

4 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz:) pasek bym Ci skradła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny pasek! super zestaw, a Twoje włosy są przepiękne :)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w takim zestawieniu, zachwycił mnie pasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tego typu paski :) super wyglądasz! torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.