Trend Velvet

Królem wśród materiałów jest obecnie welur. Znajdziemy go w formie bluzek, sukienek, a nawet dodatków. Ja wybrałam welurowa sukienka ze sklepu PresKA, która dzięki swojemu marszczeniu podkreśla talię. Ma również niezwykle dziewczęcy krój. Wiązanie przy szyi sprawia, że nie potrzebuje więcej dodatków. O tej porze roku do sukienki obowiązkowe są kozaki - idealne są takie za kolano na niewielkim obcasie. Monochromatyczne stylizacje warto czasem przełamać torebka w wyrazistym kolorze. Długo polowałam na tego typu model, aż w końcu udało się go kupić w Mango. Co sądzicie o tym zestawieniu?

Ten zestaw znajdziecie również w beGLOSSY Magazynie w artykule o trendach sezonu, który będzie dołączony do listopadowego pudełka beGLOSSY Girl's Night Out with Zmalowana.







(dress - PresKA, shoes - stradivarius, bag - mango, coat - choies)

8 komentarzy:

  1. Przepiękna sukienka i bajeczny kolor torebki. Świetny klimat zdjęć.

    Zapraszam w wolnej chwil na nowego posta w którym znajdziesz link do pierwszego filmiku moje autorstwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie welurowe ciuchy ;) sukienka jest naprawdę piękna ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, bardzo mi się podoba ta sukienka! :) Cudnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tej sukience! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie prezentuje się tak sukienka, ładnie Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie sukienki są bardzo modne w tym sezonie;) ślicznie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta welurowa sukienka. Do tego kozaczki i jest idealnie.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.