Dress over the knee

Zdradzę Wam sekret. Jeśli chodzi o zakupy, ostatnio na dobre wprowadziłam jedną zasadę - zimowe rzeczy kupuje latem, a letnie zimą. Tak właśnie podczas wyprzedaży w sierpniu kupiłam szarą, prążkowaną sukienkę. Uwielbiam jak w sklepach zostają takie nietypowe rzeczy, które nie każdemu pasują. Wtedy chodzę wysoka ja i czuje się świetnie! Pamiętam jak dziś, zalana potem mierzyłam i wyobrażałam ją sobie własnie w takiej stylizacji. Podstawą do niej w mojej głowie był długi płaszcz i kozaki za kolano. Udało się i tak powstał jesienny zestaw idealny! A Wy co sądzicie?








(shoes, dress - stardivarius, coat - choies, vest - tally weijl, bag - mango)

9 komentarzy:

  1. podobasz mi się w tej stylizacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfect grey vest! Great blog you have, stay inspired!


    xoxo,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the shoes and the bag! X

    www.just-stuff-i-like.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  5. I love all your Pictures !! Absolutely stunning as always! :)
    Regards
    walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.